Loading...

اخبار

اولین عکس منتشرشده با دوربین 200 مگاپیکسلی

نوشته شده در : 2022/07/28 - 00:00
اولین تصویر گرفته‌شده توسط گوشی Moto Edge Ultra 30 Ultra، منتشر شد.
روزگاری بود که با دوربین‌های پنج مگاپیکسلی موبایل‌مان، عکس‌های باکیفیت می‌گرفتیم و ذوق‌زده می‌شدیم. آن زمان به ذهن‌مان هم خطور نمی‌کرد که دوربینی باکیفیت‌تر از پنج مگاپیکسل وجود داشته‌باشد. از آن موقع، مدت زیادی نمی‌گذرد اما فناوری به حدی سریع رشد کرده که براساس اخبار، گوشی‌هایی با دوربین 200 مگاپیکسلی در راه هستند!
دوربین با کیفیت
تلفن‌همراه Moto Edge Ultra 30 Ultra، تا آخر ماه جاری میلادی، به بازار عرضه خواهد شد. اما شرکت تولیدکننده تصمیم گرفت قبل از عرضه این محصول به بازار، تصویر اولین عکس گرفته‌شده با دوربین این گوشی را منتشر کند. در این تصویر منتشرشده که عکس یک گل است، از تکنیک ترکیب پیکسل‌ها بهره برده‌است. براساس این تکنیک، پیکسل‌های مجاور، ترکیب شده و تبدیل به پیکسلی بزرگ‌تر با جذب نور بیشتر خواهند شد. استفاده از این تکنیک، باعث می‌شود جزئیات تصویر بهتر و واضح‌تر نمایش داده‌شوند. 
Moto Edge 30
Moto Edge Ultra 30 Ultra، اولین گوشی مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی است و با قیمت پایه 899 یورو، به بازار خواهد آمد. باید دید با وجود تقاضای زیاد برای خرید آیفون 13 و گلکسی S22، این گوشی جدید شرکت موتورلا با دوربین قوی‌اش خواهد توانست پیروز میدان شود یا خیر.


 

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!